Puhas kontori koristus toetab meeskonna keskendumist tööle ja vähendab haiguspäevi.
Teostame igapäevast kontorite hoolduskoristust nii, et ruumid püsiks igapäevast tööd segamata alati esinduslikud.
Mida me teeme
Puhastame töö- ja üldpinnad, kööginurgad ning sanitaarruumid, hooldame põrandaid vastavalt materjalile ja hoiame korras kontaktpinnad. Prügi tühjendame kokkulepitud sorteerimisreeglite järgi. Dokumentide ja seadmete osas järgime “no-touch” reeglit, kui pole kokku lepitud teisiti.
Kuidas kontori koristus toimib
Koostame ruumikaardi ja selge graafiku. Töötame eelistatult väljaspool tööaega; vajadusel lisame päeva jooksul lühikese läbikäigu ringi. Suhtlus käib ühe kontaktisiku kaudu ning puudustele reageerime kokkulepitud ajaraamis.
Sagedus ja ajad
Tüüpiline kontori koristus rütm on 3–5 korda nädalas; väiksematel kontoritel 2–3 korda. Ajastame varahommikusse või hilisõhtusse, et tööpäev ei katkeks.
Standard ja lisad
Standardis on igapäevane hooldus. Lisadena pakume koosolekute järelkoristust, tarvikute haldust (paber, seep), akendepesu ja perioodilisi süvapuhastusi.
Hinnastamine
Soovitame püsigraafikuga objektidele paketihinda; muutliku mahuga kontorites sobib tunnipõhine lahendus. Hind sisaldab vajalikke vahendeid ja vastutuskindlustust.
Küsi näidisgraafikut ja SLA-d või võta ühendust.
Küsi pakkumist